ترنيمة أروح لمين غيرك - القس أنجليوس رشدى

ترنيمة أروح لمين غيرك - القس أنجليوس رشدى




اروح لمين غيرك.mp3

http://www.4shared.com/mp3/CPzaLMJoba/___online.html



كلمات ترنيمة أروح لمين غيرك؟!

1-(اروح  لمين  غيرك  يا يسوع،   وإنت   ربي  وحبيبي)*2


(انت  اللي  تمسح  لي  الدموع)*2  إنت دوائي  وطبيبي

القرار-(انت  حبيبي عزي  نصيبي)*2

أروح لمين غيرك يا يسوع   وانا لي مين غيرك يا يسوع

2-(اروح لمين غيرك  يا  يسوع،  انت  اللي  تخفف  آلامي)*2

(انت اللي تشبع نفسي سرور)*2  وتضيع حزني وأوهامي

3-(يجيلك  العطشان  ترويه،  يجيلك   الحزين  تواسيه)*2

(عندك  دوا  لجميع  الناس)*2   وكل  من  يطلب  تعطيه

4-(عندك  دواء  يشفي  الأمراض،  الروحية   والجسدية)*2

(قلبي فرحان جدا يا يسوع)*2  من  يوم ما  فتحت عيني

5-(كم  مرة  أحسنت  إلي،  كم  مرة  ضمدت  جروحي)*2

(إنت  قريب  جدا  لي)*2    انت  حبيب  قلبي  وروحي




0 التعليقات:

إرسال تعليق

سلام ونعمه

يتم التشغيل بواسطة Blogger.